Informacje

    Jeti JES 006

    76,99 zł

    Producent: Jeti
    Kod: JET/JES 006
    Wysyłka:48 godzin
    Produkt dostępny (0 szt.)
    Waga:0.00 kg
    Sprawdź koszty wysyłki

    Koszty dostawy tego produktu

    Ilość:szt.

    Regulator obrotów do silników szczotkowych Jeti JES 006 dobrze znanej czeskiej firmy Jeti Model to doskonały wybór dla niewielkich samolotów napędzanych szczotkowym silnikiem elektrycznym. Niewielkie wymiary i niska waga, oraz łatwość i bezawaryjność obsługi sprawiają, że regulatory Jeti to najpopularniejszy układ na rynku w tym segmencie. Wszystkie regulatory firmy Jeti Model serii JES są kompatybilne z akumatorami NiCD, NiMH, LiPol oraz LiIon. Posiadają w tym celu specjalne 4 programy obsługi pakietów dzięki czemu napięcie w akumulatorach jest odcinane w bezpiecznym dla nich momencie gwarantując ich bezproblemowe używanie.
    • Wszystkie regulatory firmy Jeti Model serii JES są kompatybilne z akumatorami NiCD, NiMH, LiPol oraz LiIon. Posiadają w tym celu specjalne 4 programy obsługi pakietów dzięki czemu napięcie w akumulatorach jest odcinane w bezpiecznym dla nich momencie gwarantując ich bezproblemowe używanie.
    • Mode 2: Nc/NH/Br.OFF : Hamulec jest wyłączony, obsługiwane akumulatory Niklowo-Kadmowe (NiCD) lub Niklowo-Metalowo-Wodorkowe (NiMH), odcięcie napięcia następuje przy 4V lub minimalnie 0,7V na ogniwo w pakiecie.
    • Mode 3: Li/Br.ON : Hamulec jest aktywny, Obsługiwane akumulatory Litowo-Polimerowe (LiPol) lub Litowo-Jonowe (LiIon), odcięcie napięcia następuje przy 6V dla 2 ogniw lub 9V dla 3 ogniw.
    • Mode 4: Li/Br.OFF : Hamulec jest wyłączony, Obsługiwane akumulatory Litowo-Polimerowe (LiPol) lub Litowo-Jonowe (LiIon), odcięcie napięcia następuje przy 6V dla 2 ogniw lub 9V dla 3 ogniw.
    Oznaczenia na regulatorze:
    • A+ (Akku +) : Podłączenie do dodatniego bieguna akumulatora (kabel czerwony)
    • A- (Akku -) : Podłączenie do ujemnego bieguna akumulatora (kabel czarny)
    • M+ (Motor +): Podłączenie do dodatniego bueguna silnika
    • M- (Motor -): Podłączenie do ujemnego bieguna silnika
    Uwaga! Odwrotne podłączenie polaryzacji A+ i A- skutkować będzie przepaleniem regulatora! Odwrotne podłączenie polaryzacji na silniku M+ i M- skutkować będzie odwrotnym kierunkiem pracy silnika.
    • Wymiary: 18 x 14 x 5 mm
    • Waga bez / z kablami: 1,5 / 6 g
    • Prąd ciągły: 6 A
    • Prąd max. 30 sek.: 8 A
    • Obsługiwana ilość ogniw NiCD lub NiMH: 4 - 8 ( 4,8 - 9,6 V )
    • Obsługiwana ilość ogniw LiPol lub LiIon: 2 - 3 ( 7,4 - 11,1 V )
    • Dla silników klasy 300, 280 i mniejszych

    ...jest pusty

    Producent
    Powiadomienia

    Jeti JES 006

    Akceptuję
    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.