...jest pusty
AKG K240 MKII
Szybki podgląd
616,54 zł
Shure SE315 Black
Szybki podgląd
890,21 zł
Takstar HD6000 Black
Szybki podgląd
355,05 zł
beyerdynamic DTX350M White
Szybki podgląd
195,26 zł
AKG K845 BT Czarne
Szybki podgląd
1,183,88 zł
Sennheiser MOMENTUM Wireless M2 AEBT Black Rev2
Szybki podgląd
2,229,38 zł
Cardas EM5813 - słuchawki douszne Cardas Audio.
Szybki podgląd
1,983,38 zł
Final Audio Design Piano Forte II brązowe
Szybki podgląd
215,25 zł
Sennheiser Momentum M2 AEi black
Szybki podgląd
1,230,00 zł
Koss FitClips KSC32P fioletowe
Szybki podgląd
98,40 zł
Strona głównaRC 12R5 FT

RC 12R5 FT

905,00 zł
Kod: TASO/RC-12R5FT
Wysyłka:48 godzin
Produkt niedostępny
Waga:4.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Kolejna generacja rewelacyjnej serii modeli torowych w skali 1: 12 amerykańskiego producenta Team Associated - jednej z najlepszych i najbardziej utytułowanych linii modeli na świecie ! Nowy RC12R5 łączy w sobie wszystkie najlepsze cechy wysłużonego i utytułowanego modelu RC12L4 - jednej z najlepszych "dwunastek" na świecie. R5 Jest jest jednak kolejnym znaczącym krokiem w już ponad 25-letniej historii modeli wyścigowych klasy 1: 12. Projektancji ze studia Area 51 Designs osadzili model R5 na składającej z dwóch obróconych do siebie części 2,5mm płycie plecionej z włókna węglowego, połączonych wzmocnionym, lekkim amortyzatorem. Taka konstrukcja umożliwia ustawienie modelu w bardzo wielu konfiguracjach, zależnie od własności modelu, jaką chcemy poprawić (usztywnienie w celu niwelowania poślizgu, zwiększenie "skoku" amortyzatora dla zamortyzowania ew. nierówności czy szeregu innych ustawień). Konstrukcja podwozia umożliwiająca te zmiany daje posiadaczowi modelu R5 niesamowity potencjał adaptacji modelu do specyfikacji toru, aby otrzymać możliwie najlepsze właściwości jezdne w danych warunkach. R5 otrzymał nowy system amortyzacji płyty utrzymującej oś napędową względem ramy modelu - Nowy amortyzator nie tylko jest znacznie sztywniejszy niż klasyczne "twarde" łączenie osi, ale również nie generuje żadnych niepotrzebnych wstrząsów czy wibracji nawet w momencie wykonania pełnego skoku tłoka amortyzatora w obie strony. Dodatkowo, za pomocą zwykłego klucza możliwe jest ustawienie kąta nachylenia obu płyt. Centralny shock tower umocowany jest w 4 punktach, dla jeszcze większych możliwości ustawień modelu. Popychacz przednich zwrotnic operujący przednią osią również został zoptymalizowany dla zwiększenia sprawności. Zbudowany z idealnie symetrycznych części z opcjonalnie regulowaną długością pracuje w parze z zupełnie nową przednią osią na której koła przednie umocowane zostały nowymi nakrętkami. Aluminiowe mocowanie serwa (Factory Team Parts) sytuuje je w pozycji poziomej dla dodatkowego obniżenia punktu ciężkości, a przeprojektowany przedni zderzak piankowy chroni podwozie przed mocnymi uderzeniami od przodu. Rama zoptymalizowana jest już pod instalację silników bezszczotkowych - szersza przestrzeń z tyłu silnika, zmodyfikowana górna węglowa rama tylnej osi (uszczelniająca silnik w 4 punktach) oraz precyzyjnie wycięte z aluminium łoże silnika sprawiające również rolę radiatora sprawiają że montaż nie tylko jest prosty i szybki, ale również cała tylna oś jest doskonale wyważona i sztywna. Team Associated kolejny raz całkowicie spełnia coraz wyższe wymagania wyczynowców ścigających się w elitarnej klasie 1: 12. Model nie tylko jest lepszy od poprzednika, ale również wyznacza nowe standardy w klasie - Architekci ze studia Area 51 Designs stworzyli po prostu kolejne dzieło sztuki na 4 kołach
  • Skala: 1: 12
  • Długość: 265mm
  • Szerokość: 170mm
  • Napęd: elektryczny
  • Masa: 830g
  • Przełożenie: 1: 1
  • Napęd na tylną oś