...jest pusty
23-09-2024
Strona głównaRegulator Matrix Evolution SpecRacing Brushless Speed-Control
Firma NOSRAM prezentuje nowy regulator Matrix Evolution Spec Racing.
Inżynierowie firmy Nosram zaprojektowali rewelacyjny regulator do jazdy Spec Racing, specjalnie na potrzeby najbardziej wymagających kierowców. Regulator wyposażony jest w udoskonalone komponenty oraz nowy software z wbudowanymi 4 fabrycznymi trybami "Spec Racing", umożliwiającymi maksymalne wykorzystanie możliwości silnika. W porównaniu z innymi regulatorami, Matrix Evolution Spec Racing zapewnia znacznie wyższe obroty oraz moment obrotowy w każdym silniku bezszczotkowym, niezależnie od sposobu jego uzwojenia. Ponadto regulator oferuje dodatkowe 4 tryby "modified", dzięki którym możemy ścigać się w zawodach na najwyższym poziomie, niezależnie czy jest to klasa "stock" czy "modified" oraz czy jeździmy na pakietach NiMH, NiCd czy LiPo.
Wymiary: 33.1x37.6x14.9mm
Zasilanie: 4,8-7,4V
Waga (bez kabli): 24.5g
Silnik bezszczotkowy (zwoje): powyżej 3,5
Silnik szczotkowy (zwoje): powyżej 5
Przewody 2.6 mm 2
BEC: 6.0/3.0V
Spadek napięcia przy 20A i 25 o C temp. tranzystorów (silnik bezszczotkowy): 0.013V/fazę
Maksymalny amperaż (silnik bezszczotkowy): 400A/fazę
Spadek napięcia przy 20A i 25 o C temp. tranzystorów (silnik szczotkowy): 0.010V
Maksymalny amperaż (silnik szczotkowy): 400A
4 regulowane tryby: NiMH/LiPo, XPS.2 Power Profiles, Initial rake, Auto-Brake
Inżynierowie firmy Nosram zaprojektowali rewelacyjny regulator do jazdy Spec Racing, specjalnie na potrzeby najbardziej wymagających kierowców. Regulator wyposażony jest w udoskonalone komponenty oraz nowy software z wbudowanymi 4 fabrycznymi trybami "Spec Racing", umożliwiającymi maksymalne wykorzystanie możliwości silnika. W porównaniu z innymi regulatorami, Matrix Evolution Spec Racing zapewnia znacznie wyższe obroty oraz moment obrotowy w każdym silniku bezszczotkowym, niezależnie od sposobu jego uzwojenia. Ponadto regulator oferuje dodatkowe 4 tryby "modified", dzięki którym możemy ścigać się w zawodach na najwyższym poziomie, niezależnie czy jest to klasa "stock" czy "modified" oraz czy jeździmy na pakietach NiMH, NiCd czy LiPo.
-
Charakterystyka:
- 4 profile "spec racing"
- 4 profile "modified"
- Automatyczne rozpoznawanie silnika szczotkowego/bezszczotkowego
- Tryby: jazda do przodu, hamulec
- 3-stopniowy system zabezpieczeń prądowych
- Wbudowany system odczytu i regulacji temperatury "smart-temp-readout-system"
- 4 zaawansowane cyfrowo regulowane tryby pracy
- Wspomaganie startu
- Bardzo pojemne kondensatory
- Design "Freeze drive"
- Sensorowana technologia
- Zoptymalizowany do obsługi pakietów 4,5 i 6 ogniwowych