...jest pusty
AKG K240 MKII
Szybki podgląd
616,54 zł
Shure SE315 Black
Szybki podgląd
890,21 zł
Takstar HD6000 Black
Szybki podgląd
355,05 zł
beyerdynamic DTX350M White
Szybki podgląd
195,26 zł
AKG K845 BT Czarne
Szybki podgląd
1,183,88 zł
Sennheiser MOMENTUM Wireless M2 AEBT Black Rev2
Szybki podgląd
2,229,38 zł
Cardas EM5813 - słuchawki douszne Cardas Audio.
Szybki podgląd
1,983,38 zł
Final Audio Design Piano Forte II brązowe
Szybki podgląd
215,25 zł
Sennheiser Momentum M2 AEi black
Szybki podgląd
1,230,00 zł
Koss FitClips KSC32P fioletowe
Szybki podgląd
98,40 zł
Strona głównaSilnik 120AX Special

Silnik 120AX Special

1,173,99 zł
Producent: O.S. MAX
Kod: OS/19215
Wysyłka:48 godzin
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

O.S. MAX - 120AX SPECIAL gwarantuje 8% mocy więcej niż podstawowa wersja tego silnika - 120AX.

Cechy wersji SPECIAL:
  • Zodyfikowany wał korbowy dla zwiększenia mocy na wysokich obrotach
  • Dysza gaźnika poprawia jakość pracy na wysokich obrotach
  • Uszczelka głowicy o grubości 0,1mm, zwiększa stopień sprężania w celu zwiększenia mocy


Różnica ilości obrotów przy użyciu śmigła APC 15x10:
  • 120AX SPECIAL: 9532obr/min
  • 120AX: 9260obr/min


Prawidłową pracę i dużą trwałość silnika, zapewni przestrzeganie kilku reguł obchodzenia się z silnikiem i sposobu jego przechowywania:
  • Należy bezwarunkowo zabezpieczyć silnik przed kurzem i piaskiem.Twarde i stałe cząstki, są największym wrogiem silników, niezabezpieczonych filtrem powietrza
  • Zabezpieczenie przed kurzem i pyłem dotyczy również paliwa. Zawsze należy stosować filtr podczas tankowania i pilnować, aby nie zostawiać otwartego pojemnika z paliwem
  • W przypadku lądowania w terenie zanieczyszczonym, należy starannie opłukać gaźnik i okolice piasty śmigła metanolem lub paliwem. W przypadku dostania się zanieczyszczeń do środka silnika, należy przepłukać również jego wnętrze
  • Nie wolno kręcić wałem zapiaszczonego silnika. W takim wypadku, należy silnik rozmontować
  • Po sezonie nie należy zostawiać silnika z resztkami paliwa. Paliwo takie w dłuższym okresie czasu, spowodować może korozję elementów silnika. W przypadku nieużywania silnika przez okres dłuższy niż miesiąc, należy odkręcić świecę i przepłukać silnik naftą lub specjalnym środkiem After Run
  • Nie należy bez potrzeby demontować silnika ani kręcić wałem