...jest pusty
23-09-2024
Strona głównaSilnik 120AX Special
O.S. MAX - 120AX SPECIAL gwarantuje 8% mocy więcej niż podstawowa wersja tego silnika - 120AX.
Cechy wersji SPECIAL:
Różnica ilości obrotów przy użyciu śmigła APC 15x10:
Prawidłową pracę i dużą trwałość silnika, zapewni przestrzeganie kilku reguł obchodzenia się z silnikiem i sposobu jego przechowywania:
Cechy wersji SPECIAL:
- Zodyfikowany wał korbowy dla zwiększenia mocy na wysokich obrotach
- Dysza gaźnika poprawia jakość pracy na wysokich obrotach
- Uszczelka głowicy o grubości 0,1mm, zwiększa stopień sprężania w celu zwiększenia mocy
Różnica ilości obrotów przy użyciu śmigła APC 15x10:
- 120AX SPECIAL: 9532obr/min
- 120AX: 9260obr/min
Prawidłową pracę i dużą trwałość silnika, zapewni przestrzeganie kilku reguł obchodzenia się z silnikiem i sposobu jego przechowywania:
- Należy bezwarunkowo zabezpieczyć silnik przed kurzem i piaskiem.Twarde i stałe cząstki, są największym wrogiem silników, niezabezpieczonych filtrem powietrza
- Zabezpieczenie przed kurzem i pyłem dotyczy również paliwa. Zawsze należy stosować filtr podczas tankowania i pilnować, aby nie zostawiać otwartego pojemnika z paliwem
- W przypadku lądowania w terenie zanieczyszczonym, należy starannie opłukać gaźnik i okolice piasty śmigła metanolem lub paliwem. W przypadku dostania się zanieczyszczeń do środka silnika, należy przepłukać również jego wnętrze
- Nie wolno kręcić wałem zapiaszczonego silnika. W takim wypadku, należy silnik rozmontować
- Po sezonie nie należy zostawiać silnika z resztkami paliwa. Paliwo takie w dłuższym okresie czasu, spowodować może korozję elementów silnika. W przypadku nieużywania silnika przez okres dłuższy niż miesiąc, należy odkręcić świecę i przepłukać silnik naftą lub specjalnym środkiem After Run
- Nie należy bez potrzeby demontować silnika ani kręcić wałem