...jest pusty
AKG K240 MKII
Szybki podgląd
616,54 zł
Shure SE315 Black
Szybki podgląd
890,21 zł
Takstar HD6000 Black
Szybki podgląd
355,05 zł
beyerdynamic DTX350M White
Szybki podgląd
195,26 zł
AKG K845 BT Czarne
Szybki podgląd
1,183,88 zł
Sennheiser MOMENTUM Wireless M2 AEBT Black Rev2
Szybki podgląd
2,229,38 zł
Cardas EM5813 - słuchawki douszne Cardas Audio.
Szybki podgląd
1,983,38 zł
Final Audio Design Piano Forte II brązowe
Szybki podgląd
215,25 zł
Sennheiser Momentum M2 AEi black
Szybki podgląd
1,230,00 zł
Koss FitClips KSC32P fioletowe
Szybki podgląd
98,40 zł
Strona głównaSilnik O.S. MAX - GT22

Silnik O.S. MAX - GT22

1,296,99 zł
Producent: O.S. MAX
Kod: OS/38200
Wysyłka:48 godzin
Produkt niedostępny
Waga:4.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Alternatywny napęd dla modeli samolotów klasy .90 - 1.20.

Inwestycja w silnik benzynowy szybko się zwraca w związku z bardzo niską ceną beznzyny w stosunku do paliw silników żarowych.

GT22 jest bardzo dobrą alternatywą dla modelarzy latających modelami napędzamymi silnikami żarowymi klasy 0,91 oraz silnikami 4-suwowymi klasy 1,20.

GT22 zapewnia o prawie 10% więcej mocy niż inne 2-suwowe silniki żarowe o podobnej wielkości.

GT22 zaopatrzony jest w w przeciwieństwie do większości innych silników benzynowych, w tradycyjne belki montażowe, co znacznie ułatwia mocowanie silnika w kadłubie.

GT22 posiada w zestawie tłumik w stylu "Pitts", który został wzmocniony w celu zapewnienia bezawaryjnej pracy.

GT22 zaopatrzono w nowo zaprojektowany - elektroniczny układ zapłonowy IG-02, który może być zasilany z akumulatorów NiCd / NiMH lub 2-celowych akumulatiorów LiPo lub LiFe.

GT22 posiada montowany do pokrywy karteru gaźnika Walbro, specjalnie zaprojektowany do tego silnika.

Piasta GT22 posiada jedną nakrętkę śmigła z przeciwnakrętką.
  • Pojemność skokowa [cm³]: 22
  • Moc [KM / obr/min]: 2.66/9000
  • Zakres obrotów [obr/min]: 1800-9000
  • Średnica tłoka [mm]: 32
  • Skok [mm]: 27,5
  • Masa silnika [g]: 761,6
  • Masa tłumika [g] 132,6
  • Masa układu zapłonowego [g]: 105
  • Zasilanie układu zapłonowego: 4-6 celi NiCd/NiMH lub 2 cele LiPo/LiFe
  • Zalecane śmigło [cale]: 16x8, 16x10, 17x6, 17x8